Amsterdam – 4 december 2020 — Belkin heeft vandaag bekendgemaakt dat samen met regulerende instanties wereldwijd gewerkt wordt aan een vrijwillige terugroepactie voor de draagbare draadloze lader + standaard – speciale uitgave (WIZ003).

Belkin heeft kwaliteitsproblemen geïdentificeerd met de voedingsadapter van het product, naar aanleiding van twee meldingen van klanten betreffende problemen met de werking van het product, waardoor het risico op een elektrische schok of brand zou kunnen bestaan. Er zijn geen andere defecten vastgesteld en er zijn geen meldingen bekend van verwonding of beschadiging van eigendommen. Deze terugroepactie betreft geen andere Belkin-producten, dus ook geen andere BOOST↑CHARGE™-producten.

Omdat klantveiligheid onze prioriteit heeft, is dit product niet langer meer te koop en roept Belkin klanten op om dit product niet meer te gebruiken. Ga naar https://www.belkin.com/WIZ003ProductRecall voor meer informatie over wat u met het product moet doen en hoe u in aanmerking komt voor vergoeding van het aankoopbedrag.

Productafbeeldingen: https://www.dropbox.com/sh/iholowltfpq3bvc/AACYD_zIqSHvILfgMXxJnbEEa?dl=0

Belkin is marktleider op het gebied van voedingsaccessoires, displaybescherming, productiviteit- en connectiviteitoplossingen voor een brede reeks consumentenelektronica en voor bedrijven. Belkin-producten worden ontwikkeld in Zuid-Californië. Het aanbod omvat o.a. bekroonde productlijnen zoals de Store and Charge Go-bedrijfsoplossingen (laadstations voor mobiele apparaten), het SOUNDFORM™ audio-portfolio, de BOOST↑CHARGE™ mobiele laadoplossingen en SCREENFORCE™-displaybescherming. Belkin verkoopt zijn producten in meer dan 50 landen wereldwijd en gebruikt de kracht van technologie om het leven gemakkelijker te maken met de ontwikkeling van door mensen geïnspireerde producten voor thuis, op kantoor en onderweg.

© 2020 Belkin International, Inc. en/of gelieerde ondernemingen. Alle rechten voorbehouden.

Alle productnamen, logo's en merknamen zijn gedeponeerde handelsmerken van de betreffende rechthebbenden.