Binnenkort verkrijgbaar via Apple.com en Apple Stores

LOS ANGELES – April 20, 2021 – Belkin,  wereldwijd een marktleider op het gebied van consumentenelektronica, introduceert vandaag de Belkin beschermende houder, waarmee u Apple’s nieuwe AirTag op een praktische en veilige manier aan uw waardevolle eigendommen bevestigt.

De AirTag is een klein, licht accessoire waarmee iPhone-gebruikers met de Zoek mijn-app van Apple, via het wereldwijde Zoek mijn-netwerk hun spullen in de gaten kunnen houden en kunnen opsporen, op een volledig veilige manier waarbij de privacy gewaarborgd is.

De beschermende houder is het nieuwste product in Belkins portfolio van accessoires die speciaal voor Apple-producten ontwikkeld zijn. Hij is er in twee varianten: met sleutelhanger of met bandje. Met een innovatieve draaivergrendeling kan de AirTag veilig worden vastgezet in de houder, die voorzien is van opstaande randjes ter bescherming tegen krassen. De beschermende houder is verkrijgbaar in vier kleuren – zwart, wit, roze en blauw – dus er is voor iedereen een passende kleur. Of u de AirTag nu aan autosleutels of een rugzak vastmaakt, de beschermende houder van Belkin verzekert u ervan dat de AirTag stevig blijft zitten en goed beschermd wordt.

Al sinds jaar en dag staat bij Belkin de ontwikkeling van door mensen geïnspireerde producten centraal en we zijn erg blij dat we onze klanten met dit product op een nieuwe manier kunnen ondersteunen bij de ingebruikname van baanbrekende technologie,” zegt Steve Malony, CEO van Belkin. “De beschermende houder laat onze klanten op een praktische en stijlvolle manier de nieuwste innovatie van Apple gebruiken. We weten zeker dat de AirTag voor een ongeëvenaarde ervaring zal zorgen bij het opsporen van eigendommen en meer zekerheid en gemoedsrust zal bieden.”

De beschermende houder van Belkin is vanaf 23 april verkrijgbaar op Apple.com voor € 12,99.

Afbeeldingen kunnen hier gedownload worden: https://www.dropbox.com/sh/ba9cgf3bb4yvbak/AADe-RZdkIgz05Q0YAttNcqsa?dl=0

Belkin is marktleider op het gebied van accessoires voor een breed scala aan consumentenelektronica en bedrijfsomgevingen en levert oplossingen voor stroomvoorziening, bescherming, productiviteit, connectiviteit en audio. De producten van Belkin worden ontwikkeld in Zuid-Californië en verkocht in meer dan 50 landen wereldwijd, met als doel mensen optimaal van de mogelijkheden van technologie te laten profiteren en het leven gemakkelijker te maken, zowel thuis, op kantoor als onderweg. In 2018 fuseerde Belkin International (Belkin®, Linksys®, Wemo®, Phyn®) met Foxconn Interconnect Technology om haar wereldwijde invloed te vergroten en door mensen geïnspireerde producten te blijven ontwikkelen met oog voor onze planeet.

Mediacontactpersoon
Jen Wei Warren